donderdag 6 september 2012

Hiep hiep hoela!!

Hoihoi,

Neenee, ik maak geen spelfout ;)

Omdat het al even geleden is dat ik een kaartje had gemaakt moest ik er weer even inkomen...
Dus ik ben zomaar aan de gang gegaan en wist nog niet echt wat ik zou maken. Ik wilde proberen om een "regenboogkaart" te maken.
Dat was gelukt, maar wat nu?

Maar een plaatje erbij zoeken wat qua kleuren past. En een tekst verzinnen die weer bij het plaatje past...


De afbeelding heeft niet zo'n mooie kleuren. In het echie zijn ze veel helderder.
(Vandaag geprobeert om een kaartje te plaatsen via de scanner, maar hier blijft het dus bij. Niet voor herhaling vatbaar...)

Het papier is gerecycled uit de flow. Het blijft een mooi tijdschrift om na het lezen voor het knutselen te gebruiken!

Tot de volgende keer!
Groetjes Ellie


5 opmerkingen:

  1. Hij is echt heel elg leuk gewolden je kaaltje Ellie! Die Chineesjes zijn helemaal in de feeststemming, Supel! Hiep hiep, hoela! Gloetjes Joyce (o wat flauw...)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Héhé, grappig :D Die stralen maken het kaartje echt top!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Grappige kaart Ellie! Kvind de tekst goed gevonden en je chineesjes zijn super!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha ha, wat ontzettend grappig bedacht! staat super vrolijk zo, dit kan niet missen of het tovert een glimlach op het gezicht van de jarige!!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier!