zaterdag 15 september 2012

Gevonden voorwerpen...

 
 
 
Hoihoi,
 
Ik was van de week lekker aan het rommelen in mijn knutselvoorraad toen ik deze twee kaarten tegenkwam... Ze zijn gemaakt op een knutselavond, goed verpakt toen ik naar huis ging. En vervolgens niet meer aan gedacht... Schandalig    ;)
 
 

 
 







 
Deze is gemaakt met behangpapier.



 
En dit huisje is uit een gebruikte wenskaart geknipt.
 
Zelf vind ik ze niet zo heel bijzonder. Vandaar dat ik er waarschijnlijk ook niet meer aan had gedacht. hihi. Ze zijn een beetje te zijn, ik weet niet, ik mis iets.
Misschien is het wel gewoon omdat ze anders dan anders zijn.
 
Fijn weekend!
Groetjes Ellie
 
 


2 opmerkingen:

  1. Nou die bovenste vind ik toch wel erg gaaf, die combi donkerblauw-rood met die knallende bloem. De onderste, tja, wel errug roze, maar wel een gave compositie met die wolkjes! Groetjes joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Niets mis mee hoor. Gewoon even iets anders dan anders maar niet minder hoor!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier!